Troika Party

Visibilitza el control que exerceixen la Comissió Europea, el BCE i l'FMI sobre la situació socioeconòmica a Europa.

El projecte va consistir en una campanya de guerrilla en forma de partit polític i el seu objectiu va ser dirigir l'atenció pública cap als responsables de les retallades sofertes a Europa. Amb l'objectiu de transmetre l'aleatori de les polítiques del poder i com juguen amb temes vitals per a aconseguir guanys, el col·lectiu va proposar una màquina escurabutxaques guanyant el premi gros com a fil conductor.

Amb aquest concepte, es va generar una identitat gràfica concorde tant amb la imatge d'un partit polític com amb el to satíric de la campanya. Es va crear un sistema d'icones que permetessin compondre missatges complexos i es va aplicar al logotip, amb una estructura fixa dins de la qual podien variar segons el contingut de la peça. Al llarg de l'any que va estar en marxa el projecte, es va realitzar el disseny de la web, vídeos i imatges per a la seva difusió en xarxes socials a més de guió i continguts en alguns trams de la campanya.